Product was successfully added to your shopping cart.
0کالا

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

تنظیم جهت صعودی

7 آیتم

تجهیزات مورد نیاز برای سفر با دوچرخه (سایکل توریست)

نوعی دیگر از سفر ،سفر با دوچرخه هست که به کسانی که از این طریق سفر میکنند سایکل توریست گفته میشود. سفرهای با دوچرخه به دلیل هزینه کم ،ارتباط نزدیک با مردم و گذر از مسیرهای بکر بسیار مورد توجه علاقه مندان به سفر میباشد. سفرهای سایکل میتواند از شهری به شهری دیگر و یا بازدید از چندین کشور صورت پذیرد. این نوع سفرها نیازمند داشتن آگاهی و تجربه وآمادگی جسمی و روحی میباشد. ما در اینجا به بیان هر آنچه که نیاز هست تا شما در هنگام سفر با دوچرخه بدانید میپردازیم.و به طور کلی به بیان نیازهای سفر  خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب
9 آوریل 2016 15:48:07 توسط سعید هداوندخانی 0نظرات آموزش,

گزارش سفر با دوچرخه عبور از كوير مركزي ايران

بعد از صعودهاي چند زمستاني و دسته پنجه نرم كردن با برف و يخ و كولاك ، در زمستان دلم هواي هوايي بهاري به سرش زد.دلم خواست كه افق را نه از بلنداي رفيع قله ها بلكه از دامن دشت ها به تماشا بنشينم. خواستم كه طلوع و غروب زيباي خورشيد را نه از رفيع كوهي بلند بلكه از جايي به نظاره بنشينم كه چون سفره اي باز بدون هيچ عارضه اي ببينم. بنابراين تصميم گرفتم كه سر به بيابان بگذارم ، آن هم با تجربه اي ديگر. اينبار تصميم گرفتم كه با دوچرخه طي طريق بكنم. قصدم اين بود كه وارد مسيري تاريخي بشوم ، مسيري كه در دنياي قديم جايگاه ويژه اي داشت. جاده ي ابريشم.

ادامه مطلب
3 آوریل 2016 17:35:46 توسط پیمان خلف بیگی 2نظرات سفرنامه ها,

سفر با دوچرخه به جزیره هرمز

در قلمروي رنگ ها

 هنوز چند روزي از سفر كوير نگذشته  بود كه در دلم تلاطمي بر پا شد. تلاطمي چون موج هاي خروشان درياي پارس.در سرم صداي مرغان ماهي گير را مي شنيدم كه مرا مي خواندند. بي تاب و بيقرار بودم. انگاري چيزي جلودارم نبود و پاي در رفتن داشتم. باز دلم هواي اقليمي دگر كرده بود.باز دلم تمناي ديدن طلوع و غروب ديگري در جاي ديگري در سرزمينم كرده بود و من چون هميشه آماده رفتن. اصلا مي داني زندگي رفتن است و ماندن واماندن.

ادامه مطلب
17 مارس 2016 22:46:40 توسط پیمان خلف بیگی 2نظرات سفرنامه ها,

 

برنامه دوچرخه سواری 1394/12/21

 

رایگان

برای دیدن کاروانسرای مادرشاهی هجیب باید به شمال غرب روستای هجیب در شهرستان بویین زهرا سفر کنید و از در جنوبی آن به فضای مربعی شکل کاروان سرا قدم بگذارید و در دالان‌های عصر صفوی قدم بزنید. طول مسیر رکاب زنی درنظر گرفته شد در حدود 40 کیلومتر و بیشتر مسیر بصورت کفی بوده و کلیه افراد با هر سطح توانایی می توانند در این برنامه شرکت نمایند. ساعت حرکت 7 صبح روز جمعه مورخ 1394/12/20 با خودروهای شخصی و زمان برگشت حدود ساعت 18 می باشد.

ادامه مطلب
7 مارس 2016 15:16:50 توسط شاهرخ محمدی 1نظرات برنامه هفته,

افتخاری دیگر از اعضاء تیم پرورایدرز

امروز با حضور گرم دوچرخه سواران و ورزش دوستان رکورد بزرکترین و بلندترین پرش با دوچرخه در ایران توسط حسین نیکزاده  مربی رسمی فدراسیون و از اعضای تیم پرورایدرز در فاز 2 چیتگر تهران با موفقیت به ثبت رسید.

ادامه مطلب
4 مارس 2016 23:11:47 توسط بهزاد راد 5نظرات تورهای برگزار شده,

روستای وردیج و واریش

برنامه دوچرخه سواری 1394/12/7

رایگان

روستایی وردیج جزء بخش کن و سولقان شهرستان تهران ،که چند سالی است جز’ منطقه ۲۲ شهری تهران شده است . ۱۳کیلومتر از اتوبان تهران کرج ایستگاه متروی ورداورد تا ده فاصله است که . مسیر عبوری به سمت روستا دقیقا ایستگاه مترو به سمت شمال راهی آسفالته به طول یک کیلومتر است بعد از شهرک صنعتی شریف سمت راست تابلوی روستای وردیج نصب شده است . سکنه آن ۵۵۰ تن و آب آن از چشمه سارهای متعددی خصوصا چشمه شاه و چشمه پااورزاو غیره تامين مي شود.

 

ادامه مطلب
21 فوریهٔ 2016 0:41:00 توسط شاهرخ محمدی 0نظرات برنامه هفته,

دیوارکاروانسرای قلعه سنگی

برنامه دوچرخه سواری 1394/11/30

 

رایگان

 

کاروانسرای قلعه سنگی مربوط به دوره سلجوقیان است و در شهرستان قم، روستای محمد آباد کاج واقع شده است این کاروانسرا در کیلومتر 35 جاده ری-قم ساخته شده است.

طول مسیر رکاب زنی درنظر گرفته شد در حدود 50 کیلومتر و بیشتر مسیر بصورت کفی بوده و کلیه افراد با هر سطح توانایی می توانند در این برنامه شرکت نمایند. ساعت حرکت 7 صبح روز جمعه مورخ 1394/11/30 با خودروهای شخصی و زمان برگشت حدود ساعت 18 می باشد.

ادامه مطلب
15 فوریهٔ 2016 0:41:00 توسط شاهرخ محمدی 1نظرات برنامه هفته,
تنظیم جهت صعودی

7 آیتم